Tylko że już po pierwszym dniu obowiązywania green passa wycofali się z tego. Tj. zrobili wyjątek dla kierowców
Wlasnie nie zrobili. Otrzymalismy e-mail że firmy nie posiadaja pracowników do obsługi za i rozladunkow wiec kierowca musi spełniać warunki green pass.
Oczywiscie zapewne nie wszystkich firm to dotyczy
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
Nie wiem czy jest widoczne bez konta na fb, ale Włoski Problem to raczej wiarygodne źródło. Chyba że pismo pismem, a ludzie ludźmi, ale to już ich problem. Na tą chwilę green pass nie jest wymagany prawnie od kierowców międzynarodowych i pracowników logistycznych.
Moim zdaniem powinien dodać tłumaczenie pisma w języku polskim, bo pojawia się wiele komentarzy, że istotnie wjazd bez green pass jest możliwy, jednak rozładunek czy załadunek wykonuje oddelegowany do tego personel. Dobrze wiemy jak to może wyglądać. Albo masz green pass i się zrzucasz / ładujesz albo stoisz do usranej śmierci, bo nie mają ludzi, a spedycję mają to wiadomo gdzie.
Rejestracja:07 sie 2005, 22:54 Posty: 706
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE
Możesz na upartego
... ->Nowy Tomyśl -> Grodzisk Wlkp-> Kościan -> Leszno.
albo
...-> Świebodzin -> Babimost - > Wolsztyn -> Grodzisk Wlkp -> Kościan -> Leszno.
(przy tej opcji można jeszcze z Rakoniewic na Czacz skrócić, ale chyba jakaś tonażówka na jednym moście jest)
Ogólnie jak lecisz z zachodu to bym sie nie je ał i jechał prawilnie A2 do Pozka i potem eSką w dół leciał.
_________________ Latam Iveco - i to całkiem daleko...
Rejestracja:13 sie 2016, 14:18 Posty: 249
Lokalizacja: PZ
Cytuj:
...-> Świebodzin -> Babimost - > Wolsztyn -> Grodzisk Wlkp -> Kościan -> Leszno.
(przy tej opcji można jeszcze z Rakoniewic na Czacz skrócić, ale chyba jakaś tonażówka na jednym moście jest)
Aż na dwóch 15t jak dobrze pamiętam
Cytuj:
Ogólnie jak lecisz z zachodu to bym sie nie je ał i jechał prawilnie A2 do Pozka i potem eSką w dół leciał.
Autostrady i eski są dla amatorów. Nie ma to jak wojewódzka, drzewa w skrajni, tonaże i niskie wiadukty. Jest adrenalina, są emocje, człowiek czuje że żyje.
A jak... Chociaż można porzucać chujami w grzybów z seicento i tym podobnych.. No i nikt nie mruga laserami z 3 kilometrów bo leci 350 i masz podskoczyć bo król nadlatuje
KRZAKI FOR LIFE!
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
A ten tą osobówka co za "BREDGENSA" (taki taniec na głowie jak ktoś nie wie) odwala?
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
A ten tą osobówka co za "BREDGENSA" (taki taniec na głowie jak ktoś nie wie) odwala?
Ruski zmieniał pas, ze środkowego na prawy robiąc Skodzie manewr pit. Jak ogarnął co się odwaliło wrócił na środkowy i dał po hamulcach. On pusty, ja full + deszcz, ślisko. Efekt widać na nagraniu.
Zanim przywalił w osobówkę chciałem zostać na środkowym, żeby go wyprzedzić bo się ślimaczył 80. No i wyszło jak wyszło, w lewo nie było gdzie uciekać
Mam smar EP2 (gęsty) i tego głównie używam. Kupiłem auto z centralnym smarowaniem, ale nie zauważyłem, że tam ma iść smar EP1 i kupiłem wiaderko 5kg EP0 (rzadki jak sraka). Pójdzie centralne na tym EP0? Bo szczerze, to najlepiej byłoby mi wymieszać EP0 z EP2 w dużej smarowanicy i tym nabijać centralne, bo małą smarownicą to uj nie robota. A następny smar to już kupię EP1, powinien być uniwersalny.
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę