Pytanie do jeżdżących na Austriaka. Z Wiednia na Mikulov można jechać po 22 zestawem E5 bez eLki? I jakby w razie co to jaki jest mandat za brak tej L?
Za jakieś 30 min byłby start z Wiednia cysterna do asfaltu tyle że na pusto ale tablice jeszcze otwarte. Ale i tak co by nie było 2 koła trochę sporo. A objazdy od Mikołowa bardzo się korkują rano? Dzięki za odp a ta jazdę trzeba jeszcze przemyśleć
Powiem tak. Odkąd jeżdżę po Kasztanie a jest tego ze 4 lata jeszcze nigdy takiej, kontroli nie miałem. Nocą praktycznie policji nie uświadczysz no jakieś sporadyczne wyjątki. Z Wiednia masz 40 minut jazdy więc, no można ryzykować mimo, że kasa sprawa za taką jazdę. Objazdy na jeziorku z rana powinny iść. Aczkolwiek to czwartek już będzie, ludziska wracają do domu, więc nie wykluczam, że może być kibel. Po za tym lepiej nocą przejechać od Wiednia chociażby za Brno bo tu najwięcej niespodzianek, na drodze może Cię spotkać.
Krótko mówiąc. Ja bym pojechał. Zresztą nieświadomie pół roku jeździłem bez tego certyfikatu na nocną jazdę. Ale to już musisz podjąć decyzję.
Uważaj jak będziesz spinał skład, te czopy się tak uginają.....
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2650
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Kierownik, ty swoją królowa też z plaka musisz odpalać? Klient dziś do nas zajechal i jak dostał zielone światło to potrzebowal asystenta do odpalenia, maska do góry i wanilią go
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Może gość miał filtr paliwa zmieniany (wszak, zima nadciąga) i stąd problem.
Też tak miałem w R'ce po wymianie filtrów, że pierwsze odpalenie na plaku, a i tak jeszcze przez kilka dni przy odpalaniu musiała dłużej kręcić, bo wciąż był zapowietrzony układ.
Moja odpukać gada normalnie.
Po wymianie olejów i filtrów, pomachane ręczna pompką ze 40 razy, odpaliła, zgasła, odpalona ponownie od strzału i tyle, ponownych komplikacji brak.
Chyba kojarzę tego przedsiębiorcę, od tej Kani która gada z plaka .
Swoją drogą jakaś kulawa ta Kania ze zdjęcia, albo zdjęcie jakieś schynięte.
Jest tu taki jeden użytkownik, udziela się w temacie o modelach.
No i wykminiłem że można by skleić Rkę spiętą z patelnią.
Wyszło jak widać, chyba nieźle.
Sądzę że za jakiś czas, autor pokaże więcej zdjęć.
Ja nie pokazuję bo to nie moja praca.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę