[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 2997 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
@korni im nowsze te wieltony tym coaraz bardziej klepane na sztukę dziwiłem się właśnie nie tak dawno czemu u was w firmie zagościł, ciekawe jaka różnica w cenie między nowymi, ale jak niewielka to chyba nie warto brać wieltona, z czasem i tak rdza ją trawi, i te masakryczne tylne drzwi
No cóż ostatnio WIELTON dość srogo dostał po dupie bo miała dojść do końcowego etapu transakcja, odbioru sporej ilości naczep dla Linka. Jednak okazało się, że są w nich wady (nie chce zmyślać jakie bo zapomniałem o co dokładnie chodziło) i ostatecznie Link wycofał, się z ich odbioru. Z drugiej strony przypuszczam, że było to zagranie celowe by nie inwestować w naczepy z powodu lockdownu jaki panował z tytułu pseudowirusa. Mimo wszystko, WIELTON miałby szanse być solidnym graczem ale jakość wykonania i dosłowny pierdylnik jaki tam panuje zniechęcają.
w zeszłym roku gosciłem u nich na warsztacie, cały dzień jeb...i się, ale cóż ja to zobaczył to widać typowo podejście jest sztuka jest ok, akurat temat skorupy agro robili, gość postawił ultimatum i to był ostatni dzien w którym musiała wyjechać by została przyjeta po 3 czy 4razach naprawianych (tam coś krzywa rama czy mulda była) i i ostatniego dnia dopiero wzieli się za składanie brakujących elementów jak nadstawki plandeka itd, co sie okazało nic do siebie nie pasowało latanie i wiercenie na szybko gdzie bądź poobijanie itd. ogólnie masakra patrząc z boku zero poszanowania dla klienta i jjego sprzętu
Nie zawsze podstawowym kryterium wyboru danego producenta jest cena
Aczkolwiek sam coraz częściej myślę nad zakupem nowej naczepy i jakoś nieszczególnie spoglądam w stronę Wieltona. Szkoda bardzo, bo do niedawna lubiłem ich wyroby i bardzo chętnie zainwestowałbym pieniądze w polską markę. Ale ilość przypadków wtop jakościowych mocno zniechęca.
Minusy Krone to: rdza, obsługa kłonic, słabe paletstopy(płaskownik), słabe mocowania poprzeczek dachu, miękki dach(problemy z rozladunkiem środkowej części naczepy) , kiepskie podnoszenie dachu(wypadające słupki z prowadnic), duże problemy z poskładaniem źle załadowanej naczepy.
Patrząc w tamtym roku na nowego Schmitza z ocynkowana ramą i chyba wszystkimi podzespołami będącymi przykręcone, a nie spawane, to sama jakość wykonania jak i estetyka, to przepaść do Wieltona na korzyść niemieckiej marki. Nie wiem jak wygląda eksploatacja ale śmiem zaryzykować stwierdzenie, że na przestrzeni lat taniej użytkować nowego czy używanego Schmitza jak bujać się z Wieltonem.
Minusy Krone to: rdza, obsługa kłonic, słabe paletstopy(płaskownik), słabe mocowania poprzeczek dachu, miękki dach(problemy z rozladunkiem środkowej części naczepy) , kiepskie podnoszenie dachu(wypadające słupki z prowadnic), duże problemy z poskładaniem źle załadowanej naczepy.
Połowę z tego co mówisz da się też odnieść do chłodni, te naczepy to po prostu jest nieporozumienie.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Jeździłem z chłodnią Krone ponad 2 lata i nic oprócz uszkodzenia światła LED w tylnej lampie, nic się z nią nie działo. Co do rdzy, w starszych chłodniach, które były we firmie, tylne belki zderzaka korodowały.
@korni zamykanie drzwi w szmicie po jakims tam czasie nie sprawia problemu?? bo np w kronce ile lat by nie miała jak by skorodowana nie była to cyk i zamknięte bez spinania na krzyż, nie to co te aluminiowe drzwi zawiasy słupki w wieltonce, spinane i zamknąć problem
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę