Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2020, 15:50
Posty: 12

Witam serdecznie chciał bym się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie na cylindra 6 cylindrowych u układem paliwa CR w silnikach RVI. Mam dwa problemy, pierwszy bardzo ciężko pali na ciepłym, drugi rzuca olej przez odme. Cisnienia mam następujące 29,26,26,24,22,19


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

napisze krótko silnik do remontu.
w mojej ocenie nie warto go naprawiać lepiej sprzedać całość dołożyć "parę" groszy i kupić nowszy pojazd.

uprzedzając pytanie wymiana pierścieni pomoże na krótko (do sprzedaży by nie dymił i nie walił olejem z odmy) trzeba by wymienić komplety czyli tuleje tłoki i pierścienie, zrobić głowice w renówce uszczelniacze są chyba tylko na wydechach (już nie pamiętam).

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Jak to DCI, to nie pali na ciepłym przez w pompę niskiego ciśnienia - 1000 zł.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Luka,to wtedy w tych autach nie pojawia się olej w paliwie ? Coś mi tak świta.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Chyba nie, to jest zwykła, prosta pompa zębata i po latach nie wyrabia.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2020, 15:50
Posty: 12

i co rzeczywiście nie warto remontować ten silnik?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Moim zdaniem ZZX pisał to w odniesieniu do aut ciężarowych, które w tym wieku są śmiesznie tanie i remont to spory udział w wartości całego samochodu. Autobusy zawsze są sporo droższe i raczej sam musisz rozważyć, czy ci się opłaca.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2020, 15:50
Posty: 12

no właśnie miałem to zaznaczy że to autobus. Chodzi mi o to że koniecznie te tuleje i tłoki do wymienić trzeba ? wiadomo że głowicę od razu wiozę do sprawdzenia. Pierścionki i panewki korby też


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

jak wymieniasz pierścienie to musisz wymienić też tłoki - sam to na moim silniku od renaty przećwiczyłem.

chciałem przydziadować i wymieniłem same pierścienie trochę pojeździłem i okazało sie że trzeba silnik rozbierać jeszcze raz. nowe pierścienie po 6 tys. km latały w rowkach tłoka i żyły swoim życiem. wtedy już nie dziadowałem tylko zrobiłem tak jak się należy dałem 6 nowych tulei + 6 nowych tłoków + 6 kompletów nowych pierścieni przy okazji wymieniłem panewki główne + korbowodowe i wtedy silnik zaczął pracować jak się należy - z tego co wiem jeździ do dzisiaj bez kolejnego remontu.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2020, 15:50
Posty: 12

jaki koszt w przybliżeniu?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

ja robiłem to 6 lat wstecz słabo pamiętam, ale wtedy na 1 dziurę chyba było coś około 1500 zł + robota pojazd z 2000 roku.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2020, 15:50
Posty: 12

Cytuj:
Jak to DCI, to nie pali na ciepłym przez w pompę niskiego ciśnienia - 1000 zł.
tak dci. Gdzie ta pompa niskiego się znajduje, można poruszyć i jakieś zdjęcia podglądowe ?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic ... l#17343137
5 na schemacie.
Musisz swoją zlokalizować i sprawdzić numer, albo poszukać po VINie.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2020, 15:50
Posty: 12

Panowie nie chce zakładać drugiego tematu, w drugim autobusie takim samym przybywa olej, a dokładniej dostaje się paliwo do oleju może mieliście taki przypadek?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Przybywa oleju -uszczelniacze na wtryskach. Nie koniecznie trzeba wymieniac tloki -jesli sa w dobrym stanie , nieporysowane bez uszkodzen mechanicznych to po co wymieniac. To co miales wczesniej po 20 kilka to dno wyesplaoatowane na maxa


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: