[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 2896 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 2896 z 3555 [ Posty: 71093 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12894 2895 2896 2897 28983555 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 kwie 2020, 8:31

Mata tu nowe frycowskie cenniki Obrazek
Za przekroczenie powyżej 21km/h dodatkowy bonus w postaci miesiecznego zakazu jazdy.


Post Wysłano: 28 kwie 2020, 9:57

Luka w brassie dają specjalne zakładki pomiędzy paczki ktore się nakłada na pas i dociąga, jeden pas na jeden rząd i nie ma opcji żeby coś się z tym stało.


Post Wysłano: 28 kwie 2020, 10:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 6041

Pustaki - prędzej się przewróci paleta niż pojedzie. Dlatego uważam, że ważniejsze są tutaj właśnie pasy niż gumy. No i też nie jest to taki ładunek jak dachówka, da się mocniej dociągnąć, ale fakt z czuciem. Na kątownikach można jeszcze bardziej dociągać.
Wygląda że ta firma co wrzuciłem zdjęcia jeździ głównie pod fabryką. To dobra szkoła jak można szybko zabezpieczyć konkretny ładunek, nawet kosztem jakiegoś specjalnego wyposażenia. Ale to co tutaj widzę to mnie mega dziwi. Ale muszą ładować na tego typu sposoby, bo większość aut z Niemiec przyjeżdża z chwytakami, a tak jak mówię, używanie chwytaka ma swoje wady.
Tak wygląda z grubsza praca z chwytakiem:
https://youtu.be/EatZKVyf1tU


Post Wysłano: 28 kwie 2020, 15:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3386
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Mobile podrzućcie jakie foto jak w scanii r ng zrobić żeby buty mokre nie były na stopniu ;)
Sprawdź to :)
Ja wetknąłem tam kawałek niebieskiej "maty" jakie czasem dają pod ladunek papieru. Kawałek gumy też się sprawdzi


Obrazek

Obrazek

Woda leci właśnie z tej szpary, w którą wetknąłem gumę. Przejeździłem tak mokrą zimę i lato. Buty już suche. A bywało że i z pół litra wody się w kroksie znajdywało.


Post Wysłano: 28 kwie 2020, 19:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3650
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

ale to nie jest r ng

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 28 kwie 2020, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3386
Lokalizacja: eu

Cytuj:
ale to nie jest r ng
Thank you captain Obvious.


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2020, 21:36 przez dies_nefastus, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 28 kwie 2020, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6070
Samochód: Volvo FH

Link nie działa. Popraw bo ciekaw jestem co tam wymóżdżyłeś.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 kwie 2020, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 519
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Palety mają dosunięte do siebie, szczelinę na chwytak w środku robią odciągając jeden rząd palet na zewnątrz takim sprytnym przyrządem i drążkiem.Tak to było w firmie Wessertrans która jeździła dla Ytong również w Ostrołęce , końcówka lat 90.


Post Wysłano: 28 kwie 2020, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 6041

Na tym zdjęciu widać, że pospinane palety na przyczepie są odsunięte od siebie.
https://postimg.cc/y3BWRKSR

Co to za przyrząd?

Tu widać jak jest załadowane. Bez problemu można zrobić domino, zwłaszcza z pustakami mniejszymi niż 24.
https://www.youtube.com/watch?v=OABPKvDBZY0


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 6:21
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4194
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

To ciekaw jestem, co powiedziałyby służby kontrolne na transport kominków wentylacyjnych z pustaka. Palety euro, warstwy wysokie na 1.8m ułożone na środku palety i tylko owinięte folią ochronną. Między paletami (a raczej towarem na palecie) z 20cm luzu. Ani tego pasami pospinać ani nic. Gwałtowne hamowanie i leży część, jak nie wszystko.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 9:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 708
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

Na tym filmiku z HH ta folia na pustaku jest termokurczliwa. Wielu producentów tak w produkcji zabezpiecza i cala pleta jest zbita. Rzucając jeden pas przez środek palety trzyma sie wszystko. Przy dużym narożniku jest bajka. Problem robi sie jak juz przy załadunku uszkodzi sie folie, wtedy od naprężneń pęka dalej i cala paleta sie luzuje.
Dla mnie bardziej problemem by było gdyby palety były sztukowane i ręcznie streczowane.

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 12:51
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4194
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

No i właśnie tak są szykowane palety z kominkami wentylacyjnymi. :D

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 13:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3650
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Bayer, takie cięższe towary powinny być przez załadowcę spięte metalowymi taśmami, albo pasami cordlash/cordstrap do palety. Wtedy już sobie śpiesz, albo same palety gdzie pas idzie po deskach, albo jak się da to na towar, bo już go nie powinno ściągać i/lub przewracać.
W praktyce jednak z tym jest różnie, zależy od firmy i trzeba improwizować za pomocą tego co jest pod ręką, typu deski z naczepy, jakieś palety, albo... albo też mieć na to wysprzęglone. Filozofować łatwo, ale zazwyczaj dopiero przy załadunku widzimy jak rzeczywiście wygląda towar i co się da z tym zrobić, a robota już podjęta i trzeba jakoś to zabrać.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 6041

Cytuj:
Na tym filmiku z HH ta folia na pustaku jest termokurczliwa. Wielu producentów tak w produkcji zabezpiecza i cala pleta jest zbita. Rzucając jeden pas przez środek palety trzyma sie wszystko. Przy dużym narożniku jest bajka. Problem robi sie jak juz przy załadunku uszkodzi sie folie, wtedy od naprężneń pęka dalej i cala paleta sie luzuje.
Dla mnie bardziej problemem by było gdyby palety były sztukowane i ręcznie streczowane.
Fabryczne opakowanie (taśmy + termokurczka) jest w miarę, ale takie bloczki o grubości 5cm ustawiają pionowo. To się chwieje na wózku, na aucie ledwo stoi. Mam doświadczenie w przewracaniu takich palet, nawet pospinanych 8) Po prostu całość się przechyla, a pas nic nie daje. Musi być dobrze podparte z przodu (na pewno nie jak na tych zdjęciach oparte o chwytak, albo o kłonice), albo złapane odciągiem, wtedy jest jako tako.
https://www.castorama.pl/bloczek-komork ... 03111.html


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Przyjeżdżam ci na rozładunek, a tu... śruby nie ma :)

Obrazek

Sprawdźcie u siebie, bo podobno lubią się odkręcić...


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 17:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2010, 21:42
Posty: 300
GG: 1843593
Samochód: MAN
Lokalizacja: EWI

Saf?


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 17:21
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4194
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Ja po prostu tego ładunku akurat nie spinam w ogóle, bo... nie ma sensu. kominki te są kruche i spięcie pasem kończ się pęknięciem pustaka kominowego. Wystarczyłoby spiąć tak jak pisałes taśmą czy zwykłą bandówką i byłoby o wiele lepiej. Ale jest jak jest. Na dwa lata co to wozimy, tylko raz palety poleciały przez awaryjne hamowanie.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 17:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3244
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Jest zagadka!
Znajomy na taką marszrutę:

Torviscosa (I) do Praga (CZ)

Nawigacja to ciągnie go przez SLO na Graz i Linz do czeskiej trójki.

Łon chce na Udine i Villach i tu powstaje zgrzyt. Dalej iść na Salzburg-Linz czy Graz i Linz...

Dajta znać, bo będziemy walczyć do krwi Zara.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 17:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2849
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Przez Slo jest zakaz dla tranzytu wiec i tak odpada.
Z Villach na Salzburg jest krócej i jeden tunel platny więc osobiście bym tędy jechał

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 29 kwie 2020, 18:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1942
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Saf?
Na 90% SAF. BPW i Mercedes mają inaczej rozwiązany wahacz półresora.

_________________
C, CE, KW :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 2896 z 3555 [ Posty: 71093 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12894 2895 2896 2897 28983555 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: