Strona 64 z 71 [ Posty: 1403 ] Przejdź na stronę Poprzednia 162 63 64 65 6671 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 mar 2018, 13:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 192

Na webasto i klime postojowa pomaga reset akumulatora ale wykonuje się go po np całym dniu jazdy jak na wyświetlaczu pokazuje 0-1A ładowanie
Wtedy jest naładowany i reset będzie miarodajny.
Pytalem bo dmuchało mi za mocno ale to chyba przez firanki. Były odsunięte przed kokpitem a czujnik jest na środku kokpitu i był miedzy firanka a szyba i przy mrozie była tam dużo niższa temperatura dlatego tak dmuchało.
Teraz firanka na szybie czujnik jest widoczny i teraz wszystko gra.


Post Wysłano: 05 maja 2018, 14:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 192

Pierwszy problem znany bardzo dobrze serwisowi
Padł wtryskiwacz adblue.
Komunikat jak poniżej.

Obrazek

Mechanik w Belgii odpowiedział na pytanie jakie jeszcze większe przypadki problemów, że to w sumie jedyny większy problem co może wykluczyć auto z drogi bo po tych 10ciu godzinach obcina moc a później blokada do 20km/h.

Napisze jeszcze co zrobić jak nie działa funkcja korzystania z topografi terenu " I SEE" (IS)
Trzeba wyłączyć zasilanie w aucie przełącznikiem za kabiną.
Wszystko się zresetuje i działa już ok.
To samo jak się zawiesi radio navi itp.


Post Wysłano: 05 maja 2018, 15:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

W tym co jeździłem też mnie tak straszyło. Dojechalem do momentu gdzie przy zatrzymaniu miało obciąć moc.
Stres na bramkach we Francji tuż przed górką na Ecot bezcenny. Dostał w tyłek i mu przeszło :-)

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 05 maja 2018, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 192

Widać się odetkał.
Wtrysk sprawdzali dmuchajac w niego
Są tam dwie rurki, powietrze i adblue.
Dmuchajac jak jest któraś zatkana wtrysk do wymiany. Obrazek

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 05 maja 2018, 18:50

Przy jakim przebiegu takie problemy?


Post Wysłano: 05 maja 2018, 19:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

U nas tez byly takie problemy. W zasadzie w kazdym aucie. Jeden co 50tys km potrafil zajezdzac na adblue. Inne co 100 :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 05 maja 2018, 19:08

Ty masz w złotym pakiecie, tak?

Robią to na zachodzie czy trzeba do Polski zjeżdżać na wymianę?


Post Wysłano: 05 maja 2018, 19:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

W zlotym robis zagramanica ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 05 maja 2018, 20:00

To jakoś się przeżyje.

Jako ciekawostkę z tego co się dowiedziałem na przyszły rok jest przewidziany lifting modelu FH, ale wcześniej (prawdopodobnie jeszcze w tym roku) FM.


Post Wysłano: 05 maja 2018, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Czym auto nowsze tym mniejsze problemy z adblue. Auto z 16 roku juz prawie ich nie mialo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 05 maja 2018, 20:12

To samo mówił handlowca.

W Eronie były FH4 przełom 13/14, jedno do Berlina tylko z bazy dojechało i padło AdBlue :lol:


Post Wysłano: 05 maja 2018, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 21:10
Posty: 202
GG: 8460279
Samochód: 1848
Lokalizacja: Kątownia obok narzędziowni

Moje służbowe FH odebrane w 09/17 aktualnie 70kkm przebiegu, baterie żelowe - póki co żadnych problemów z adblue prądem i innymi częstymi bolączkami tego modelu.


Post Wysłano: 05 maja 2018, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Ciekaw jestem tego liftu. Co tam zmajstruja. Pewnie cos przy ukladzie napedowym.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 05 maja 2018, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 192

Auto jest na gwarancji więc robią wszędzie.
Padło przy 80 000km gość mówił że non stop na warsztacie jakieś autu ma to robione.

Wgrali jakąś kampanie serwisowa na to co zmienia ciśnienie jakie podaję pompa chyba i ma to pomóc
Co będzie zobaczymy dalej.
Jest też kampania na akumulatory. Ale to mają wgrać w Polsce przy wymianie oleju.
Zmiana oprogramowania modułu ładowania
Narazie problemów niema jedynie czasem trzeba wyłączyć i włączyć prądy jak coś się zawiesi albo resetowac czujnik naładowania baterii jak za bardzo się rozladuja na długiej pauzie.


Post Wysłano: 10 sie 2018, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2018, 16:35
Posty: 5
Samochód: Volvo , Scania

Witam


U mnie na 100 tys. Amortyzatory przód / Chłodnica / Uszczelki drzwi - prod.2017 Volvo FH - na szczęście wszystko na gwarancji


Post Wysłano: 12 sie 2018, 17:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 192

Jak uszczelki do drzwi?
Amortyzatory sprawdza na serwisie?
U mnie końcówki drążka stabilizatora siadły już przy 50000km gwarancja nie dotyczy... przy 80000km Wtryskiwacz adblue i chłodnica
Wymienili na gwarancji

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 12 sie 2018, 18:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

A co się dzieje z tymi chłodnicami, rozumiem że chodzi o chłodnice płynu. Ja siedzę w Ivecach i od 18 lat w żadnym nie wymieniałem, bardziej spodziewałbym się defektów elektroniki po nowszych autach...


Post Wysłano: 15 sie 2018, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 192

Chłodnica się rozszczelnila I pomału kapalo
Co gorsza drugi raz dopadło mnie z adblue
Zobaczę jutro na serwisie co powiedzą ale pewnie Wtryskiwacz znowu...
A miało być już ok po akcji serwisowej na to

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 15 sie 2018, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ciekawe z tymi chłodnicami czy jakaś partia wadliwa była czy poprostu robią takie delikatne...

Jeśli chodzi o adblue to ja przerabiałem temat w Ivecach, w jednym na gwarancji niemogli ogarnąć ale to była nowość 2007 rok, a w drugim dałem sobie spokój po kilku latach bo wiecznie coś tam niedomagało...
Myślałem że po tylu latach te systemy są już bezobslugowe skoro tyle czasu minęło mogli to dopracować do perfekcji...


Post Wysłano: 15 sie 2018, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5989

Cytuj:
Ciekawe z tymi chłodnicami czy jakaś partia wadliwa była czy poprostu robią takie delikatne...
Amelinium nie tanie, a zaoszczędzić gdzieś trzeba.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 64 z 71 [ Posty: 1403 ] Przejdź na stronę Poprzednia 162 63 64 65 6671 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: