Cytuj:
Jak rozróżnić wersję ATE od zwykłej z 2012 roku? Bo handlarze masowo oklejają w znaczki ATE.
Szerokie oparcia foteli. Lampy zespolone w błotnikach wyglądają tak, jak w TGX a przynajmniej bardzo podobnie.
Szerokie gumy mocujące nadkola. Same nadkola są lekko zaokrąglone w odniesieniu do starszych.
W SC spoiler dachowy nie jest podnoszony w całości, lecz tylko część (1/3) jest regulowana.
Reszty zmian w wyglądzie nie pamiętam.
A wszystkie wersje ATe w manualu miały skrzynie biegów 6-cio stopniowe. Zasłony oryginalnie w wersji ATe były w żółto-brązowym odcieniu, w zwykłej sto-piątce w takim szaro-popielatym.
W
tym temacie masz typowego ATe w wersji SC i manualu.
[EDIT]
Poza tym wersja ATe też miała możliwość wyboru z blendą nad szybą lub bez. Do tego (o ile występowały) boczne obrysy przy moście mocowane były do nadkola a nie na dodatkowym, stalowym wsporniku. W wersji tej też spoiler dachowy był w dwóch wersjach regulacji: na korbkę bezstopniowo, lub na śruby w kilku pozycjach.