Rejestracja:14 cze 2009, 18:12 Posty: 21
Samochód: Różne
Myśle ze to nie idealizoiwanie Poprostu jelcz polaczyl to w calosc i wyslo z tegoi cos co mnialo racje bytu( bo do dzis sa uzytkowane) a niewiadomo dla czego w tak szybkim tempie fabryka upadla i skoro w naszych czasach jest moda na upamientnianie to odbudowa takiej maszyny jest na miejscu. Pamietajmy ze bardzo duzo zawdzieczamy polskiej motoryzacji.
Wiadomo że Jelcz wkładał komponenty ( jak każda firma !!! ) zagraniczne ale bez przesady ,
silniki w przewadze były SW , (SWT , MD) Mielec , ramy robili u nas , mosty , skrzynie Tczew itp.
Zdarzały się motory Ditroit ale ile ich było ? 10 ? Steyer - - tego trochę więcej ,
To co robili na licencji zagranicznej to robili ale robili a nie gotowce wkładali . W gigantycznej przewadze części były krajowej produkcji , wykonywane i montowane przez Polaków , dla mnie osobiście robi to różnicę , ale każdy ma prawo do własnego zdania.
Tak trochę przez przypadek natrafiłem na to zdjęcie http://www.trailer.pl/tavlingar/s_5328b030c888a.jpg . Źródło to Trailer.pl . Widać że jakieś prace remontowe trwają nad tym Jelczem. Ciekawy jestem tylko czy to ten Kolega z Forum działa nad tym Jelczem, czy ktoś inny go wykupił
_________________ Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 .
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę