Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 cze 2014, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2014, 11:59
Posty: 39

Wyjaśnią mi Panowie wszysytko o KW przyspieszonej 140h.
Ona kończy się egzaminem państwowym? Trudny jest?
Prosze o dyskusje osoby co ją kw mają za sobą.
Gdzie mgoe znaleść w internecie pytania które będą na egzaminie?


Post Wysłano: 06 cze 2014, 18:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2013, 6:51
Posty: 75

Tak, jest egzamin po kursie.


Post Wysłano: 06 cze 2014, 18:15

Nie jest trudny jeśli się przyłożysz do zdobycia wiedzy.

Ja co prawda cztery lata temu przerabiałem 280h. Było nas około 20. Widać było kto zawsze jest, kto czasami, a kogo praktycznie wcale. Ci, którzy byli zawsze zdali z reguły bezbłędnie. Ci, którzy czasami nie przychodzili raczej też zdali. Ci, którzy nie chodzili w ogóle nie zdali. Nawet nie było widać na ich twarzach rozczarowania, bo doskonale zdawali sobie sprawę dlaczego nie zdali prostego egzaminu.


Post Wysłano: 06 cze 2014, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2014, 11:59
Posty: 39

to jednak wszyscy nie zdają? to ten egzamin jest panstwowy? przed komisją?
mozecie mi powiedziec z puli ilu pytań są losowane pytania
jest ich 20 i 10 w wersji specjalistycznej wiec 30 ale z ilu
ja mam miec w trybie e lerning i jakos tego nie pojmuje
zagadnienia są bardzo trudne jak na mój gust a pytać prawie 5tys :shock:


Post Wysłano: 06 cze 2014, 18:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2013, 17:30
Posty: 484
Samochód: Focus/SCANIA
Lokalizacja: Łódź

jest komisja i zdajesz w grupie kilku osobowej. Teraz jest tylko e lerning wiec nic nowego nie wniosłeś.
Zagadnienia nie są bardzo trudne, wystarczy, że troche Cie to zainteresuje. Z reszta powinienes dostać książeczke z przykładowymi pytaniami. Egzamin jest w formie kartki A4 gdzie zaznacza sie odpowiedzi.
Jak zdawałem egzamin z KWP to było 12 osob na egzaminie a zdało tylko 3. Dwóch z KW do kat D i ja do kat C. Jedyne co Ci zostaje to przyłożyć się do zdobywania wiedzy :wink:


Post Wysłano: 06 cze 2014, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2014, 11:59
Posty: 39

Panowie bez jaj
ja myslalem ze to tylko formalnosc a widze ze to bedzie problem z zdaniem
tz egzamin nie bedzie na komputerze? ustny? czy jaki?
myslalem ze zdawalnosc jest 100procentowa
a co jak nie zdam?

Napisze mi ktos z jakiej puli pytań jest losowane te 30?
bo jak narazie na e lerningu nie ma pytan a np same techniczne sprawy jak dla mechanika samochodowego ja nic z tego nie kumam no i po co kierowcy znac takie rzeczy?


Post Wysłano: 06 cze 2014, 19:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2013, 17:30
Posty: 484
Samochód: Focus/SCANIA
Lokalizacja: Łódź

nie ma zdawalności 100%
jak nie zdasz to chyba 200zł kolejny egzamin za miesiąc :mrgreen:
na e lerningu nie bedzie pytan, ty masz sie nauczyc tego co tam jest by odpowiedziec na pytanie na egzaminie :wink:


Post Wysłano: 07 cze 2014, 9:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2014, 0:12
Posty: 35
Samochód: Actros MP4 460
Lokalizacja: okolice Warszawy

Cytuj:
Panowie bez jaj
ja myslalem ze to tylko formalnosc a widze ze to bedzie problem z zdaniem
tz egzamin nie bedzie na komputerze? ustny? czy jaki?
myslalem ze zdawalnosc jest 100procentowa
a co jak nie zdam?

Napisze mi ktos z jakiej puli pytań jest losowane te 30?
bo jak narazie na e lerningu nie ma pytan a np same techniczne sprawy jak dla mechanika samochodowego ja nic z tego nie kumam no i po co kierowcy znac takie rzeczy?
Egzamin jest "ręczny" na arkuszach wydrukowanych, otrzymujesz zafoliowane, dwa zestawy pytań i arkusz, w który wpisujesz: przy numerze pytania, literę odpowiedzi, którą wybrałeś. Masz na to 45 minut (my losowaliśmy karty z pytaniami poprzez wyciąganie ich ze sterty trzymanej przez członka komisji).

Jak nie zdasz to masz ponowny egzamin w kolejnym terminie.

Nie ucz się pytań tylko ucz się wiedzy. Pytania są logiczne.

Co do tego po co kierowcy znać zagadnienia z mechaniki. Nawet jak jeździsz np. wierzchem na rumaku to dobrze jest wiedzieć: co je, co i kiedy go męczy, jak długo może galopować aby mu serce nie pękło, gdzie ma ogon a gdzie grzywę itp.
To samo tutaj jak wiesz jak działa retarder, hamulec pneumatyczny, kiedy i jak używać urządzeń jakimi dysponujesz to jesteś świadomy i wiesz co i kiedy możesz lub nie. Jak np. parafina spowoduje uszczelnienie filtra paliwa to dobrze mieć orientacje jakie są objawy i nie próbować w związku z nimi np. naprawiać akumulatora. Jak w Alpach będziesz zjeżdżał 5 kilometrowym zjazdem o 10% nachyleniu to lepiej abyś wiedział w jaki sposób zatrzymać 40 tonowy zestaw itd.

Pytania z zakresu np. czasu pracy czy ogólnie prawno-organizacyjne też w praktyce potrzebne.

Gdy ja zdawałem na 12 oblał 1( młody gość, najbardziej buńczuczny kozak z grupy). Więc plus taki, że może trochę spokorniał.


Post Wysłano: 07 cze 2014, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2014, 11:59
Posty: 39

instruktor mi gadal ze zdawalnosc jest 100 procentowa i ze wszyscy zdaja i ze na kompie to jest
pytania to sie latwo nauczyc i 1 bedzie pozytyw ale wiedze to mnie przeraziliscie
w życiu ja tego nie przyswoje
bo wg mnie to jest trudne
Ile godzin wam zajela cala przyspieszona kw? tz nauka?


Post Wysłano: 07 cze 2014, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2014, 11:59
Posty: 39

mozecie mi troszke wiecej opisac?
co to znaczy ze kw ma 160godzin? tz tyle mam siedziec przy komputerze i sie uczyć?
Co mam sie uczyc?
najlepiej bylo by jakbym umial na pamięc wszystkie pytania ile ich jest?
oraz odpowiedzi, one sie zmieniaja miejscami?
Bo te slajdy to oglądam i tam pytan nie ma i nic z tego nie rozumiem.
Tam są bardzo stricte TEchniczne rzeczy które nawet przeciętny mechanik nie zna


Post Wysłano: 07 cze 2014, 18:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2014, 0:12
Posty: 35
Samochód: Actros MP4 460
Lokalizacja: okolice Warszawy

Podstawowe pytanie, czy rozpocząłeś już KWP?

Oglądasz slajdy i ich treść (to jest tzw. wiedza), potem po każdym "bloku" "temacie" masz egzamin. Po całym materiale KWP masz egzamin Państwowy (komisja 3 osobowa). Jeśli twierdzisz, że to czarna magia to może powinieneś pójść w innym kierunku.

Na szczęście na KWP jak i na PJ jest teraz tyle pytań, że nareszcie uczenie się ich na pamięć jest debilizmem i nareszcie raczej zmusza do prawdziwej nauki.


Ostatnio zmieniony 07 cze 2014, 18:26 przez gabrik, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 07 cze 2014, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2013, 6:51
Posty: 75

Tadzio :D Tak patrze po Twoich tematach, to Ty wszystkiego się boisz, bez stresu podejdziesz do tego i zaliczysz. Jak to mówią "miej wyjeb**e a będzie Ci dane* . Ja klikałem te slajdy i nawet ich nie czytałem, dzień przed egzaminem poczytałem chwile pytania testowe, troche informacji o czasie pracy, troche o tacho i KW zaliczone pozytywnie.


Post Wysłano: 07 cze 2014, 18:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

A można gdzieś w necie zobaczyć te slajdy itp. Ja robiłem kw za granicą i nie mam pojęcia jak yo wygląda w Polsce. Chciałbym osobiście zobaczyć czy te pytania rzeczywiście oderwane są od rzeczywistości czy koledzy przesadzają.

Sent from my GT-I9100


Post Wysłano: 07 cze 2014, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2013, 6:51
Posty: 75

Na e-kierowca, tyle że trzeba to wykupić, więc lipa.


Post Wysłano: 08 cze 2014, 9:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2014, 11:59
Posty: 39

Cytuj:
Tadzio :D Tak patrze po Twoich tematach, to Ty wszystkiego się boisz, bez stresu podejdziesz do tego i zaliczysz. Jak to mówią "miej wyjeb**e a będzie Ci dane* . Ja klikałem te slajdy i nawet ich nie czytałem, dzień przed egzaminem poczytałem chwile pytania testowe, troche informacji o czasie pracy, troche o tacho i KW zaliczone pozytywnie.
a Wy tez ją robiliscie w OSK i nie dali wam do domu ani plytki ani podreczników?

no ja te slajdy narazie klikam jest ich cos kolo 5 tysiecy wiec bardzo duza liczba i rzeczy trudne, daje 100 że przecietny mechanik samochodowy nie zdaje sobie sprawy np jak jest zbudowana jakas rzecz w aucie np dyferencjal i jak dziala od a do z to po co to kierowcy?

Pytan jest 30 ale nie uzyskalem odp z ilu?
piszesz ze uczyles sie pytan, ile ich bylo i z ilu? no i skad je miales


Post Wysłano: 08 cze 2014, 9:24
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1728
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Niedługo będzie temat:czy wjeźdzając w rajke na parkingu da się przyje..... w drugie auto.Kw to nie są jakieś pytania z kosmosu tylko w większości pytania na logike.


Post Wysłano: 08 cze 2014, 10:58

Cytuj:
(...)no ja te slajdy narazie klikam jest ich cos kolo 5 tysiecy wiec bardzo duza liczba i rzeczy trudne, daje 100 że przecietny mechanik samochodowy nie zdaje sobie sprawy np jak jest zbudowana jakas rzecz w aucie np dyferencjal i jak dziala od a do z to po co to kierowcy?(...)
Weź człowieku i zacznij się uczyć, poświęcać czas na przeglądanie slajdów, czy idź na kurs a nie tłucz palcami w klawiaturę płacząc przy tym "...po co mi to..." a nie marnotrawisz swój czas na wypytywanie się o jedno i to samo. Odpowiedzi miałeś już -naście. Jeśli nie kilkadziesiąt.


Post Wysłano: 08 cze 2014, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2014, 11:59
Posty: 39

czyli slajdy czytać czy tylko pytania?


Post Wysłano: 08 cze 2014, 11:42

Zamykam temat.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: