Rejestracja:13 maja 2008, 22:32 Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Dzięki za info.
Ale widzisz oni próbują i coś chcą zrobić a w Polsce był Star i Jelcz i co już ich nie robią a jak by się starali to coś może i by było i u nas.
Tylko, że u nas była inna sytuacja. My nie współpracowaliśmy z MAN'em tylko sprzedaliśmy markę a oni zrobili z nim to samo co ze Stayer'em czyli marka wyginęła z "braku zamówień". A dlaczego? Ponieważ za znaczki Star trzeba było sporo dopłacić
_________________ Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.
Rejestracja:23 wrz 2008, 12:58 Posty: 70
GG: 6470414
Samochód: volga
17 sierpnia miał swoją premiere nowy produkt z zakładów w Mińsku. Ciągnik МАЗ 6440 to pojazd na dalekie trasy ,dysponuje on silnikiem diesel MMZ D-283.4E4-22, V8, 600 KM mocy, spełnia normy ochrony środowiska Euro 4,posiada automatyczną skrzynię biegów Allison 4500R, tempomat, tachograf cyfrowy, elektryczne lusterka, klimatyzację. Cóż będę pisał więcej sami go zobaczcie i oceńcie ??? http://www.maz.by/news/d0552cb89486950e.html a tu strona z zdięciami i dwoma filamami : http://carlifeblog.ru/2011/08/18/maz-64 ... merikanec/ a oto co pisze onim onet: http://moto.onet.pl/1649170,1,prototyp- ... node=41768 POZDRAWIAM
Myślę,że pomysł zostanie zrealizowany, może nie w popstaci serii, ale parę egz powstanie. Zresztą w Rosji sporo amerykańskiego sprzętu, więc zapotrzebowanie na duże kabiny jest. Popularne są zwłaszcza Freightlinery i stare pojazdy International, dużo takich z kabiną nad silnikiem. Pytanie zasadnicze - co na to Kamaz, w końcu kiedyś przejmą MAZ-a< podobno już niedługo..........
Myślicie że żądzący na Białorusi zezwolą na produkcję z przedłużoną kabiną ? Mi się wydaje ze Łukaszenka takiego luksusu swoim truckerom nie da...i chyba tam teraz w Mazie z kasa co raz gorzej ...
Jeśli ktoś pytał o wnętrze Maz-a to proszę bardzo: http://www.youtube.com/watch?v=AC5tCuH_ ... re=related
Jest to model przeznaczony na wewnętrzny rynek rosji (silnik JaMZ 6582 - 400KM euro3, stare wnętrze -bardzo przypomina Scanie 3 serii , brak elektryki, zmodernizowana kabina). Wersje eksportowe mają silniki MB OM501LA euro4/5 oraz wnętrze po liftingu, bardzo podobne do tej http://www.youtube.com/watch?v=7cR9-qNq ... re=related ( niestety nie mam fotki, fotel ISRI pneumatyczny, klima postojowa). Może ktoś kontaktował się z Maz Polska i wie ile taki ciągnik kosztuje? Pod wanne jak znalazł...
Szału nie ma z tymi kabinami szczerze powiem... Volvo FH12 2000 r. bez jakiś opcji dodatkowych jest dużo lepsze w wewnątrz. Ale na tym drugim filmiku widzieliście te dostawczaki Maza? wie ktoś coś na ich temat ?
A czy zauważyliście na pierwszym filmie - przy prawym kolanie kierowcy jest potencjometr od webasta, ale nad głową, w miejscu na radio też jest taki. Czyżby zdublowane ogrzewanie? No i climatronik full, jak Scanii R-ce. Ten egzemplarz który podziwiałem na parkingu w Kolonii jakoś bardziej mi się podobał wewnątrz, niż ten z filmiku. Może dlatego że był lepiej wyposażony i po liftingu. A, ha i miał biegi normalnie tzn. zwykłe super-H z przebitką.
A oto ceny - http://autoline.com.pl/sf/ciagnik-siodl ... 33800.html
Ładny czy nieładny ale to ich produkt. Jeśli chodzi o sytuację MAZ - a, rzezywiście ostatnio nieco stracili w Roji w segmencie ciężkim z autobusami też im tam kiepsko idzie - liczyli na MMOskwę, lecz Moskwa wybrała LiAZ-a, kontrakt stulecia na ponad 2100 sztuk, będzie zrealizowany do końca przyszłego roku, do końca tego odbiorą 1400 szt. Aktualnie trwają "przymiarki" ze strony KAMAZ-a, najprawdopodobniej przejmą MAZ-a już niedługo. O ile Łukaszenka sprzeda....
Z tym strachem to sam nie wiem... Wczoraj słuchałem radia moskiewskiego, przytaczali wywiad z Łukaszem, powiedział mniej więcej tyle, że jego zdaniem Rosja musi być silna, silna Rosja to i nam lżej.....
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę