Witam, posiadam Mana F2000(19-343). Od pewnego czasu zauważyłem, że pokrętło odpowiedzialne za regulację temperatury włącza ogrzewanie tylko w pozycji "na max", kiedy nastawiam go na temper. pośrednie np. na 22 stopnie lub podobnie to leci już tylko całkiem zimne powietrze. Z tego co się orientuję ogrzewanie sterowane jest elektrycznie. Jaki element może być odpowiedzialny za wadliwe działanie ogrzewania. Do serwisu boję się jechać z powodu ceny usługi, ewentualnie podjadę do jakiegoś samochodowego elektryka. Może ktoś mógłby mi podpowiedzieć co tam mogło się zepsuć i czy można samemu spróbować coś zaradzić.
witam.zakresem temperatur ogrzewania w manie tak jak w magnumce steruje sterownik który zbiera info z czujników temp. zewnetrznej i wewnetrznej i na jej podstawie ustala jakie ma lecieć powietrze aby temperatura w kabinie była taka jak ta ustawiona. krótko mówiąc podłączyć komputer i sprawdzić który czujnik szwankuje i żle pokazuje temp. w magnumce najcześciej przyczyną tego stanu rzeczy jest zanieczyszczony czujnik tem wew znajdujący sie przy pokretłach ,..w manie bedzie pewnie podobnie bo ten sam układ.pozdro
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Dzięki za podpowiedzi, zawór pod atrapą wymieniałem z pół roku temu, bo wtedy na stałe leciało gorące powietrze i nie dało się go wyłączyć. Póki co spróbuję z tymi czujnikami temperatury, tzn podepnę go pod komputer i sprawdzę. Jeszcze raz dziękuję.
Paweł
Rejestracja:12 sty 2010, 15:01 Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN
A może po prostu potencjometr przy pokrętle regulacji?
_________________ B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!
To jednak przyczyna leżała w elektrozaworze pod przednią atrapą. Trochę zmylił mnie fakt, że pół roku temu wymieniałem już ten zawór, ale pokusiłem się wtedy o tanią podróbkę - jak widać czasami nie warto oszczędzać na częściach.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7211
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
To jednak przyczyna leżała w elektrozaworze pod przednią atrapą. Trochę zmylił mnie fakt, że pół roku temu wymieniałem już ten zawór, ale pokusiłem się wtedy o tanią podróbkę - jak widać czasami nie warto oszczędzać na częściach.
Mi też podruba wytrzymała pół roku, u mnie zaczeło cieknąć z zaworu i nie zamykał się
To swięta prawda,na częściach w ogóle nie warto oszczedzac i myśle że lepiej nie bawic się w kupowanie zamienników, tylko solidnye i oryginalne cześci.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę