witam..zawór jak się psuje to najczęściej daje cały czas gorące...mam pytanie czy ciepły płyn dochodzi węzami do nagrzewnicy tzn czy wąż gumowy z opaską czerwona jest ciepły przy odpalonym silniku? jeżeli nie to nie ma obiegu czyli odkrecasz przewód powrotny (żółty) i czekasz aż płyn przejdzie...jeżeli nie przechodzi to albo wąż jest przygiety albo coś jest zapchane...i jeszcze jedno pytanie: czy aby ktoś nie zamienił powrotu z zasilaniem? czy coś się dzieje z silnikiem ze wymieniacie uszczelkę?...pozdrawiam
_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/