Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 29 gru 2009, 14:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 maja 2009, 20:22
Posty: 108
GG: 10095414

Wszystko ładnie pięknie. Tylko ten drąg do zmiany biegów tragedia :roll:.
Wiem, wiem inaczej nie można ale nie moge tego przetrawić.

_________________
A - zastanawiam się
B - jest
C - jest
E - jest
D - jest
kurs na przewóz rzeczy jest buahaha :P


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 29 gru 2009, 14:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

Taka dźwignia zmiany biegów w USA to tradycja, a nie tam jakieś głupkowate automaty w ciężarówkach montować.

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 29 gru 2009, 15:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 maja 2009, 20:22
Posty: 108
GG: 10095414

UP

Nie miałem na myśli automatu, który osobiście wolę tylko w osobówkach.
To ja wiem, że te drągi to u nich tradycja orientuje sie w temacie, ale mogli by go troche jakims mieszkiem obudować czy coś. Ale coś za coś. U nich tunelu nie ma więc musi być taki długi i sterczący :>, ale nie goły.

_________________
A - zastanawiam się
B - jest
C - jest
E - jest
D - jest
kurs na przewóz rzeczy jest buahaha :P


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 29 gru 2009, 16:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

Taki goły, ma swój urok :D


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 29 gru 2009, 17:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

Właśnie to mi się u amerykanów podoba, że nie bawią się w jakieś nie potrzebne elektroniczne szmargały. Kierowca jest od tego, aby zmieniać biegi, a nie automat. Dawniej kierowcy w Europie mieli gorsze ciężarówki(chodzi mi o skrzynie biegów, wspomaganie kierownicy itp.) i jakoś sobie radzili a teraz mają o niebo lepiej i na tym powinno pozostać. Może jestem konserwatywny i nawiedzony, ale uważam, że miedzy innymi wajchowanie biegami daje urok zawodowi kierowcy i nie chciał bym jeździć automatem czy to w osobówce czy to w ciężarówce. Sorry za OT.

PS: Kiedyś nawet wyczytałem, że w nowych amerykańskich truckach nie montuje się webasta tylko kierowcy śpią przy włączonych silnikach i dogrzewają się standardowym ogrzewaniem, ale w tym temacie to powinni pójść w ślady europejskich producentów i zacząć je montować.

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 29 gru 2009, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
PS: Kiedyś nawet wyczytałem, że w nowych amerykańskich truckach nie montuje się webasta tylko kierowcy śpią przy włączonych silnikach i dogrzewają się standardowym ogrzewaniem, ale w tym temacie to powinni pójść w ślady europejskich producentów i zacząć je montować.
Zaskoczyła mnie ta informacja, bo montowanie ogrzewania postojowego w nowych ciężarówkach było dla mnie rzeczą oczywistą, a jednak w przypadku amerykańskich aut jest inaczej.

Z ciekawości odszukałem temat poświęcony samochodowi Piotrka (użytkownik hiob), i faktycznie jest tak, jak mówisz:
Cytuj:
Ja nie mam webasto ani innego dodatkowego ogrzewania i nie ma tu takiej potrzeby. Dużo jeżdżę po południowych stanach, gdzie jest relatywnie ciepło, a do -10C wystarcza mi elektryczny koc i dobry śpiwór. Gdy ma być zimniej i tak nie wyłączam silnika, ale to jest dosłownie parę nocy w roku.


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 29 gru 2009, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 sty 2009, 1:40
Posty: 109
GG: 1
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: TOS

Właśnie o jego forum mi chodziło. Tam to wyczytałem.

_________________
PJ wystarczające do prowadzenia zespołu pojazdów.


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 30 gru 2009, 13:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2009, 14:34
Posty: 162
GG: 0
Samochód: na baterie

Cytuj:
Jest obecnie w ofercie volvo north america tylko od 2008 moc spadla do 600KM dodano DPF i rozszezono EGR dla spelnienia nowej normy na emisje spalin EPA07 co jest prawie odpowiednikiem EURO 5 i tak jak nadmienil kolega powyzej volva wychodza tylko z silnikami volvo lub cummins a inne silniki byly w ofercie do 2003. Na rok 2010 nowa EPA2010 bedzie w volvo i cummins osiagana przez stosowanie EGR+DPF+SCR i parametry maja byc zblizone do EURO 6 na 2013
więc czy ja mam problemy ze wzrokiem czy VT po prostu niema na tej stronie :?: http://www.volvo.com/trucks/na/en-us/BAHome.htm


Tytuł: Re: Volvo VT
Post Wysłano: 12 sty 2010, 1:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Racja sam sie zdziwilem ze nie ma VT w ofercie i po rozmowie z dealerem dowiedzialem sie ze zaprzestali budowac ten model od 2010 z powodu zbyt malego zainteresowania ,szkoda. Silnik D16 bedzie w ofercie w modelu VNL ale moc max tylko 535KM.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: