Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Wywrotki
Post Wysłano: 14 mar 2009, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2008, 18:54
Posty: 18
GG: 8011444

powiedzcie mi czy sie róznia blokady w wywrotkach ?
zółw a blokady asfaltowe ?
które lepiej stosowac i na jakich terenach


Tytuł: Re: Wywrotki
Post Wysłano: 16 mar 2009, 23:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2009, 22:04
Posty: 46
GG: 10660641
Samochód: AXOR
Lokalizacja: WILKOWICE k. Bielska-białej

Cytuj:
zółw a blokady asfaltowe
z "żółwia" (czyli reduktora) korzystasz w ciężkim terenie gdy jesteś załadowany np. przy stromych podjazdach.
dobra rada: wszelkiego rodzaju napędy, blokady staraj się włączać nim się zakopiesz albo wjedziesz w ciężki teren zaś reduktor najlepiej jak stoisz. Do tego musisz dojść sam gdzie i kiedy z czego korzystać.

ps.
jak cofniesz pełny bez blokady to pusty z blokadą prawie zawsze wyjedziesz :D
Ale jak mówiłem do wszystkiego powoli musisz sam dojść 8)

BAJO


Tytuł: Re: Wywrotki
Post Wysłano: 23 mar 2009, 0:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

zarowno zmiany napedu jak i wlaczania blokad nie powinno robic sie w czasie kiedy pojazd jest w ruchu. na blokadach osiowych i miedzyosiowych nie wolno jezdzic po asfalcie.

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Tytuł: Re: Wywrotki
Post Wysłano: 07 paź 2009, 22:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 maja 2008, 23:56
Posty: 6
GG: 0

Co myślicie o skrzyniach automatycznych w wywrotkach 3 lub 4 osiowych.?

Zastanawiam się nad Manem i zachęcony reklamami merca o niższym spalaniu w actrosie ze skrzynią automatyczną zacząłem rozmyślać o automacie.

Jeździłem Mercem z półautomatem (dzojstik i sprzęgło) i Manem z manualem

Wole Mana ale skrzynia automatyczna Merca spodobała mi się bardziej od manualnej Mana (mniej wachlowania skrzyniami górna, dolna, połówki)

Boję się co prawda o trwałość skrzyni automatycznej, co sądzicie o temacie?


Tytuł: Re: Wywrotki
Post Wysłano: 11 paź 2009, 13:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

nie jezdzilem automatem ale opinia o automtach w wywrotkach jest taka ze automat jest dobry do pierwszego zakopania sie. pare razy zrobi "psyk" i stoisz. w manualu ciagniesz kolami caly czas. Spalanie to mozesz liczyc na szosie , w terenie spalanie licz na motogodziny i to tez jest dosc mocno rozbierzne w zaleznosci od terenu takze w ostatecznym rozrachunku najlepsze auta w teren to nadal tatry i krazy

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Tytuł: Re: Wywrotki
Post Wysłano: 14 paź 2009, 11:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 maja 2008, 23:56
Posty: 6
GG: 0

czyli jednak manual.

ponieważ myślę nad zakupem 3 osiowej wywrotki to zastanawiam się czy wersja 26 czy moze 33 (wzmocniona)

wiadomo, że wszyscy przeładowywują i zastanawiam się czy 26 wytrzyma.


Tytuł: Re: Wywrotki
Post Wysłano: 15 paź 2009, 18:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

wszystko zalzy od kierowcy i wielu czynnikow terenowych . wytrzyma napewno tylko krocej :P

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Tytuł: Re: Wywrotki
Post Wysłano: 15 paź 2009, 19:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

Wiem, że stary wątek, ale...
Cytuj:
zarowno zmiany napedu jak i wlaczania blokad nie powinno robic sie w czasie kiedy pojazd jest w ruchu.
Bez przesady. Wystarczy, żeby nie robić tego w momencie, gdy którekolwiek koło ma uślizg. Ja zwykle włączam, podczas jazdy, przy hamowaniu silnikiem.
Cytuj:
na blokadach osiowych i miedzyosiowych nie wolno jezdzic po asfalcie.
To też chyba tak nie do końca. Problem będzie, gdy zechcemy skręcać na blokadzie osiowej, kiedy oba koła kręcą się z różnymi prędkościami, a blokada wymusza jednakową prędkość obrotową.


Ps. Generalnie można by napisać, że po betonie też nie można. :wink:

_________________
---


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: