Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1600
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Jak w temacie ,auto stalo z 2 tyg nie odpalane - chce odpalic ,odpalil pochodzil z 10 sek i zaczal szczekac i zdechl - juz nie odpalil ,ale przy samym kreceniu na bialo kopcil - odkrecilem odpowietrznik na glowicy i zaczalem odpowietrzac - z 3 litry mleka spuscilem - zaczela w miare czysta ropa leciec to go odpalilem - chodzi ok. Nie szukalismy przyczyny ale od jesieni ubywalo plynu z 5 litrow na 10tys km - myslalem ,ze gdzies ciut wycieka.

Co to moze byc?? Skad plyn w ropie?? Uszczelka pod glowica?? Tulejka pompowtrysku??
Prosze o jakies sugestie

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1600
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Co PAnowie,nikt nie mial takiego przypadku??

Od pewnego mechanika sie dowiedzialem,ze to wlasnie tulejki pompowtrysku moga tak robic. Jestem umowiony w ASO Volvo na srode - wymiana tulejek ok 2 tys zl - jesli to to oczywiscie.

Jak ktos ma jakies sugestie to prosze podac ,bo w ASO to wymieniaja a nie naprawiaja a klient placi ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Nie lepiej ci zdjąć głowicę i dać do jakiegoś zakladu regeneracji głowic? taką tulejkę dorobi tokarz i policzą ci za to parę złotych a nie tysiące.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

W serwisie zrobią co to bez zdejmowania głowicy,tulejki nie są drogie.Możesz wymontować pompowtryski dać ciśnienie w układ chłodzenia i zobaczysz która tulejka puszcza.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1600
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Jestem umowiony na srode w ASO . Jestem ciekaw co wyjdzie z tego :(
Jest sens wkladac jeden pompowtrysk nowy?? Na diagnostyce wyszedl wlasnie jeden duzo gorzej od reszty.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lis 2007, 16:06
Posty: 15
GG: 5835204
Lokalizacja: Lubelskie

Ja bym juz polecił wszystkie wymienić pompowtryski bo jak jeden wymienisz to reszta padnie i kolejna kasa poleci.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: