Iveco Stralis
Stralis : całkowicie nowy świat. Nowy styl podróżowania, delektowania się przestrzenią i wypoczynku. Inteligentnie i bez wysiłku, we właściwym tempie i zgodnie z Twoimi potrzebami.
Moc. Osiągi. Komfort. Bezpieczeństwo. DOSKONAŁA PRZESTRZEŃ
Stralis Active Space to kabina uniwersalna i dynamiczna, doskonała do podróży w pojedynkę lub w towarzystwie, idealna na trasach krajowych i międzynarodowych. Absolutny komfort: kolumna kierownicy o regulowanej długości i wysokości zapewnia przyjemne i wygodne prowadzenie; fotel można ustawić w optymalnej pozycji za pomocą łatwo dostępnych bocznych dźwigni.
Ergonomia na Twoje usługi:
przestrzeń, która dostosowuje się do potrzeb. Specjalny obrotowy cokół dźwigni zmiany biegów ułatwia dostęp z fotela kierowcy do strefy wypoczynkowej. Maksimum bezpieczeństwa na jezdni: funkcjonalny panel przyrządów oraz system Multiplex, czyli "mózg" koordynujący pracę modułów elektronicznych, gwarantuje idealne zachowanie się pojazdu w danych warunkach oraz wyjątkowo szybki przetwarzanie informacji niezbędnych kierowcy. Informacje te są wyświetlane na kolorowym monitorze (ICD - Iveco Colour Display), obsługiwanym za pomocą przycisków na kierownicy. Ze swoją osobowością i charakterem, Stralis zabierze Cię dokąd Ci przy tym poczucie, że cały czas jesteś u siebie.
PRZEMYŚLANA FUNKCJONALNOŚĆ
Misja Stralis, zapewnić wysoką wydajność poprzez zmniejszenie zużycia paliwa i kosztów eksploatacji oraz zwiększenie średniej szybkości na rzeczywistych trasach. Przyczyniają się do tego z jednej strony - podczas przyspieszania - osiągi i elastyczność silników Cursor, a z drugiej - podczas hamowania - skuteczność mechanizmu ITB (Iveco Turbo Brake) - dekompresyjnego hamulca silnikowego. Silniki Cursor - 10 i Cursor 13 z turbosprężarką o zmiennej gometrii gwarantują wysoki i stabilny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości. Skrzynia "Euro Tronic Automated" w o istocie automatyzuje funkcje wyboru i zmiany biegów, ułatwiając optymalne dostosowanie biegu do prędkości i, w konsekwencji, oszczędniejszą jazdę. Elektroniczne sterowanie dodatkowo minimalizuje ryzyko błędu.
CURSOR 10
POJ. SKOKOWA (I) 10,3
MOC (KM) 400 PRZY 2100 obr./min 430 PRZY 2100 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 1900 (od 1050 do 1480 obr./min) 1900 (od 1050 do 1570 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 12-stopniowa
CURSOR 13
POJ. SKOKOWA (I) 12,88
MOC (KM) 480 PRZY 1900 obr./min 540 PRZY 1900 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 2200 (od 1000 do 1550 obr./min) 2350 (od 1000 do 1610 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 16-stopniowa
AKTYWNA TECHNOLOGIA
Całkowite bezpieczeństwo i niezawodność to ważne połączenie zalet w jednym z najbezpieczniejszych i najskuteczniejszych układów hamowania, jakie są obecnie dostępne. Przednie i tylne hamulce tarczowe są sterowane elektronicznie za pomocą modułu EBS (Elektronic Braking System) i ASR (Antil Slip Regulation) - przyczynia się do skrócenia drogi hamowania.
Najwyższy poziom technologii zastosowanej w Strali Active Space dotyczy także komfortu. Nowe pneumatyczne zawieszenie kabiny zmniejsza wstrząsy oraz kołysanie wzdłuż i w poprzek osi, zapewniając komfort porównywalny z tym, jakiego doświadcza się w fotelu, w zaciszu własnego domu.
IDEALNA REAKCJA
Jak najlepsze i najpełniejsze zaspokojenie różnorodnych potrzeb: oto zadanie, jakiemu ma sprostać Stralis. Na długich i średnich dystansach, na trasach krajowych i międzynarodowych, jako ciągnik lub podwozie z kabiną, Stralis oferuje najbardziej nowatorskie i skuteczne rozwiązania. Gama pojazdów Stralis obejmuje ciągniki i podwozia z kabiną, o mocy dostosowanej do potrzeb transportu na średnich i długich dystansach. Ewolucja w dziedzinie transportu prowadzi do coraz większego zróżnicowania pojazdów, w zależności do przeznaczenia. Pojazdy do transportowania ładunków o dużej objętośći mają obniżoną konstrukcję w celu uzyskania wewnętrznej przestrzeni użytkowej o wysokości trzech metrów. Są one dostępne jako podwozie z kabiną(GV) oraz ciągnik siodłowy (LT). W pojazdach do przewożenia kontenerów (CM) specjalne pneumatyczne zawieszenia przednie i tylne umożliwiają błyskawiczne przemieszczenia pionowe, dzięki dużej pojemności zbiorników powietrza oraz elektronicznie sterowanemu systemowi podnoszenia podwozia (ECAS).
http://www.iveco.pl