To jest tak łatwe że nie ma co o tym pisać. A teorie typu
Cytuj:
mi cos instruktor mowil, zeby przy wyjezdzie widziec max drugie 'oczko' naczepy w lusterku, a gdy jestes kabina 2m od slupka lamiesz na maxa.
nie są zbyt mądre, pojedziesz gdzieś na zakład i co wtedy?
Ale jak staniesz praktycznie na środku i będziesz cofał i powoli skręcał to nie ma siły żeby nie wjechać dobrze.
Ale uwagi kolegi MAN też jak najbardziej porawne.
Cytuj:
Jak zaczynasz cofac to łamiesz samochód tak aby przyczepa zaczeła skręcać koła przyczepy powinny przejechać koło prawego słupka, jak jusz wyjedziesz przyczepą za słupki wtedu łamiesz ile się da w tym momencie uwarzaj na lewy przód kabiny aby słubka nie zachaczyć. Acha przy wjezdzie ustawiasz tak samochód aby stał na środku lub blirzej prawych słupków to jusz sam musisz wyczaić