Cytuj:
1. Błąd ludzki.
2. Błąd producenta.
3. Wyeksplatowanie.
Najczęściej jest to 1. lub 3.
więc na 99% punkt 1
skrzynie biegów sa tak zrobione, że nie psują się, a kontrola techniczna w tamtejszych fabrykach jest tak drobiazgowa, że praktycznie wyklucza błędy. dodatkowo jak ten pojazd przjechał chocby 1 000km i były wrzucane wszystkie biegi to znaczy, że skrzynia została prawidłowo złożona.
nie ma możliwości wyeksploatowania skrzyni biegów, skrzynia powinna przeżyć 2-3 auta, więć zaczyna siię psuć z przepracowania po 4-6mln km, co w jednym samochodzie jest niemożliwe.
istnieją uszkodzenia na skutek za małej ilości oleju co następuje w wyniku wycieku, ale tu kłania się obsługa codzienna, więc wracamy do punktu 1. podobnie rzecz się ma w wypaku nieszczelności na zimmeringach.