Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2018, 12:22
Posty: 6
Samochód: DAF XF 105.460

Tzn. Jak przekręce pokrętło na zimne to wtedy jest te 24.6v i to powinno zamknąć obieg na nagrzewnice. A widać że tam w środku przeskakuje ale nie domyka do końca.
Czyściłem ten zaworem i nic, to znaczy że się zepsuł już, prawda?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Skoro słyszysz że zawór pyka czyli zamyka i dalej grzeje to zawór do wymiany bo przepuszcza płyn skoro stwierdziles sam że przepuszcza
Tylko nie kupuj chińskiego zamiennika bo wytrzyma może z pół roku

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 wrz 2011, 0:32
Posty: 45
GG: 2921736
Lokalizacja: lubelskie

Witam

Włąsnie mam podobny problem w dafie 2012 zaczał słabo grzac tez podejrzewam ten zawór tylko dla pewnosci chciałem podpytac czy to normalne ze własnie napiecie na cewke jest albo 24 albo 17V. Jak juz sam doszedłęm to on jest zamkniety jesli podamy napiecie 24V a otwrty jesli jest brak napiecia reaguje na pokretło jak wezmne na zimno to zamyka i leci zimne ale problem w tym ze nie leci gorace jak powinno. Co dziwne kier mi mówi ze jak włączył przyciskiem klime ( kompresor) to wtedy zaczeło troszke cieplejszym dmuchac ale i tak przy -10 juz było zimno w kabinie, nie bardzo kumam co jedno z drugim ma wspólnego chyba ze cos z tym drugim sterownikiem który jest zakopany w kokpicie, ale tam sie jeszcze nie dobierałem. Teraz na trase spróbuje odpiac całkiem cewke żeby obwód był otwarty i wytestowac co sie bedzie działo. Moze jeszcze robiore ten zaworek dla pewnosci i go przeczyszcze. Gdzie szukac tego drugiego steronika od strony kierownicy to ja tam go nie widzialem.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Ja to bym na twoim miejscu sprawdził czy ten zawór na drożność dobrą. Ale jak mówisz ze bedziesz rozbierał ibczyscil to zobaczysz .

A tak z tego co mówisz , No to wszystko działa cacy , ale ja bym się skupił na czujniki temperatury ? , może być tak ze zawyża temperaturę i twierdzi ze nie ma potrzeby grZac więcej kabiny i zamyka dopływ na nagrzewnice .

Czujnik temperatury w kabinie jest w kokpicie pod panelem sterowania nawiewami .

_________________
DAF 95XF 430


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: