Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 kwie 2021, 16:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2211
Samochód: R450
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Prowadzący Michelin X Multi w rozmiarze 315/60R22.5 przejeździł w NTG lekko ponad 440tkm. Zużył się naprawdę ładnie i równo, więc wpadł komplet nowych identycznych opon.


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2021, 10:56 przez Mihu, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 04 kwie 2021, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 646
GG: 0

u mnie pojezdziło dopompowane powietrza jakoś się polepszyło jest oki,

@Mihu masz zdjęcia jak ta opona wygląda po tym przebiegu??

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 06 kwie 2021, 10:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2211
Samochód: R450
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Bardzo proszę:

Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 06 kwie 2021, 15:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5388

Kurła, dobre opony wyrzucać :D Dojeżdżone będzie na naczepie, czy na szrot? Ja nie masz co z tym zrobić, to ja bym próbował sprzedać, jeszcze polatają :D szkoda, że taki głupi rozmiar, 315/80 łatwiej pchnąć na patelnię albo do jakiejś ośki :mrgreen:


Post Wysłano: 06 kwie 2021, 15:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 4741
Samochód: orange i grafitowy

co było przyczyna miseczkowania na bokach?

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 06 kwie 2021, 17:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 742
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Kurła, dobre opony wyrzucać :D Dojeżdżone będzie na naczepie, czy na szrot? Ja nie masz co z tym zrobić, to ja bym próbował sprzedać, jeszcze polatają :D szkoda, że taki głupi rozmiar, 315/80 łatwiej pchnąć na patelnię albo do jakiejś ośki :mrgreen:
chyba będzie głupio wyglądać patelnia na 315/60 :wink:
Cytuj:
co było przyczyna miseczkowania na bokach?
klasyka na medze po dużym przebiegu, jedne mniej drugie bardziej ale zawsze to samo

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 06 kwie 2021, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 646
GG: 0

szczerze po takim przebiegu inaczej wyobrażałem sobie te gumę :shock:

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 07 kwie 2021, 9:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 3903
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Mihu opracował kolejne perpetum.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 07 kwie 2021, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2015, 12:13
Posty: 40
Samochód: SCANIA R420

U mnie w tym tygodniu wylatuje Hankook AH31 315/60 po ok. 180-190 tys. przebiegu, bieżnik jeszcze ok, ale lewa strona zaczyna pękać na boku, (drugi przypadek u nas) mam na oku: Goodyear FUELMAX S HL ew. K MAX, DUNLOP SP344 albo Bridgestone HS1,
Które gumy z tej czwórki warto założyć, ew. coś innego (byle nie hankook :) )


Post Wysłano: 07 kwie 2021, 14:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 742
Lokalizacja: Myślenice

K max S i będziesz pan zadowolony :D

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 08 kwie 2021, 9:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 287
GG: 0
Samochód: VOLVO

Pod warunkiem ,ze nie pęknie😁 osobiście ,z tych propozycji, brałbym dunlopa ( miałem tylko trzy pary ,ale chociaż nie pękały jak KMax ) Mam teraz na 8 autach tylko Michała X Line , po przebiegach 220-250 i ŻADNA nie pękła.


Post Wysłano: 08 kwie 2021, 16:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 742
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Pod warunkiem ,ze nie pęknie😁 osobiście ,z tych propozycji, brałbym dunlopa ( miałem tylko trzy pary ,ale chociaż nie pękały jak KMax ) Mam teraz na 8 autach tylko Michała X Line , po przebiegach 220-250 i ŻADNA nie pękła.
Zgadza się Kmax jest już po poprawkach od jakiegoś roku. Dlatego zauważ że w Dunlopie masz stary model SP344 bo wg mojej wiedzy chcieli się "dogadać" z Kmax-em. Michał wiadomo swoje kosztuje ale robotę w medze robi.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 08 kwie 2021, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 287
GG: 0
Samochód: VOLVO

Waldku , po zapowiedzi sp346+ w 315/60 i wzorze bieżnika, śmiem twierdzić ,ze do końca Kmaxa nie wyleczyli.


Post Wysłano: 28 maja 2021, 22:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 289
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

Czym się różni k max gen 2 od starego? Miałem brać sp344 w rozmiarze 385/55 ale za sprawą różnicy cenowej jadą kmaxy. Zawsze wydawało mi się odwrotnie tzn że Goodyear droższy od Dunlopa a tu niespodzianka , chyba że coś z nimi nie tak ?


Post Wysłano: 29 maja 2021, 0:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3044
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Nie tak to jest teraz podobno z Dunlopem na przód, dwóch naszych konkurencyjnych dostawców opon nie chciało nawet nam tego sprzedawać, bo ostatnio mają dużo reklamacji.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 26 cze 2021, 10:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2893
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Conti EcoPlus HS3 przód, 315/70/22,5
popękała (chyba częsty przypadek) w rowkach. Co w zamian?
Ciągnik targa jednokomorowa cysternę, głównie autostrady.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 26 cze 2021, 11:38
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4045
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

U mnie w firmie w 3 autach Continentale były zmieniane bo właśnie rowki pękały i się rozłaziły na prowadzącej.

U mnie i u taty na przodzie mamy Pirelli FR01 i póki co spoko są, chociaż czas użytkowania zbyt krótki by cokolwiek więcej powiedzieć. Zirka 1700 brutto.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 04 wrz 2021, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lis 2011, 17:15
Posty: 132
GG: 0
Samochód: man

Witam.Kurcze tak chwaliłem Dunlopa SP 346 a tu dzisiaj zaglądam pod autko a opona przy rancie felgi od wewntrz pękła na długości około 5cm.Opona z 2017r przebieg około 100.000km bieżnika jeszcze z 7mm.Trzeba zakupić coś nowego a moje 3 typy to:Hankook ALH 31,BFGoodrich Route Control S(najtańsze) lub Good Year KMax 2-gen(najdroższe).Do transportu wkoło komina co będzie najlepsze w przełożeniu cena,jakość?Jeżeli ktoś może doradzić to z góry dziękuję i pozdrawiam.


Post Wysłano: 04 wrz 2021, 14:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 259

Jak tobie D346 pękł od środka.To raczej inne tym bardziej będą pękać. Moja rada przestańcie aż tak przeładowywać.Bo pęknięcie 1 cm nad felga to typowy objaw przeciążonej opony. A akurat Dunlopy są jednymi z bardziej odpornych na przeciążenia.w jakim rozmiarze masz te D346 może wartalo by zmienić bo np 315/80 ma nośność wg producenta 4 tony a szeroka 385/65 ma 4,5t a więc masz na osi 1 tone na osi więcej a to b duzo


Post Wysłano: 04 wrz 2021, 14:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 252
GG: 3668169
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Ja prawdopodobnie będę brał Goodyear KMAX S GEN-2 385/65R22.5 164 indeks nośności, ale michały jeszcze się skończyć nie chcą. Masz tam 315/80? na jakim ciśnieniu jeździłeś?

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2021, 16:48 przez Kurot, łącznie zmieniany 1 raz.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: