Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 sty 2020, 19:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2012, 15:14
Posty: 69
Samochód: Solówki: Atego, Midlum, TGA, TGS

Atego 1218 2002r. wyrzuca płyn chłodniczy przez zaworek odpowietrzający w zbiorniczku wyrównawczym.
Ewidentnie układ chłodzenia ma wysokie ciśnienie.
Tester na obecność CO2 niczego nie wykrywa, wczoraj sprawdzono 2 razy, raz na chłodnym a raz na rozgrzanym silniku.
Temperatura w normie, woda się nie gotuje, płyny się nie mieszają.
Wystarczy zrobić kilkanaście kilometrów i wyrzuca płyn, nawet przy temperaturze na zegarach 60 stopni.
Na postoju nie udało mi się do tego doprowadzić, nawet mimo podniesienia obrotów.
Termostat sprawny (jest nowy), zbiornik wyrównawczy nowy, głowiczka kompresora nowa, układ odpowietrzony, żadnej poprawy. Po tym znowu sprawdziłem testerem na obecność CO2 i znowu nic nie wykrył.

Co to może być?


Post Wysłano: 25 sty 2020, 19:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Pompa wody?

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 25 sty 2020, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2012, 15:14
Posty: 69
Samochód: Solówki: Atego, Midlum, TGA, TGS

Cytuj:
Pompa wody?
Mógłbyś uzasadnić? Czy wtedy nie powinien gotować wody?


Post Wysłano: 25 sty 2020, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Może złe wskazania czujnika, tzn że pokazuje 60, a w rzeczywistości jest ze 120?

Ja bym celował jednak w kompresor, tzn, że wali kompresją w układ chłodzenia.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 25 sty 2020, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2012, 15:14
Posty: 69
Samochód: Solówki: Atego, Midlum, TGA, TGS

Cytuj:
Może złe wskazania czujnika, tzn że pokazuje 60, a w rzeczywistości jest ze 120?

Ja bym celował jednak w kompresor, tzn, że wali kompresją w układ chłodzenia.
Ciężko powiedzieć, ale raczej nie. Na postoju grzeje się do ok 60 stopni i wtedy leci lekka para ze zbiorniczka. Wtedy wystarczy że zrobię 2km na pusto i zacznie wyrzucać.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: