Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 lip 2016, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2015, 17:26
Posty: 121
Samochód: DAF CF
Lokalizacja: Olsztyn/Dobre Miasto

Mamy na firmie rejsza i stasa. Rejsz ma strasznie liche drzwi, szybko sie zawiasy wyrabiają i uszczelki, a jest problem dokupić ori. Stas ma za to słabe deski, szybko wyrabiają sie prowadnice i sypie sie miedzy deskami. Rejsz ma zajebisty system zapinania plandeki, nie ma żadnych pasów tylko zatrzaski, 30 sekund i plandeka zwinięta, nie musisz skakać z góry na dół jak małpa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Osobisty blog

http://tnijurl.com/dc93d995a045/


Post Wysłano: 21 lip 2016, 22:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2703
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Mamy gościa dla którego przywozimy z przeważnie Beneluksów ruchome podłogi powypadkowe albo jak się śmieci na niej zapalą i je remontuje dla naszych trociniarzy. Jak chcesz mogę podać numer i porozmawiasz sobie powołując się na moją firmę. Aha, jakbyś w razie chciał coś od niego to ręki sobie nie dam uciąć, ale partactwo od niego nie wychodzi, składa na oryginalnych częściach, coś mu tam nawę kiedyś brałem w Szmicie. Knapena widziałem u niego gdzie boczną ścianę wyrwało, a podłoga została prosta. Bardzo przyzwoity też jest Kraker. Co do Stasa, wiadomo swoje kosztuje. Jak chcesz nową to pomyśl o otwieranym boku i możesz brać robotę jak na plandekę, Benalu często gęsto ma.

_________________
Alkoholikiem nie jestem, gdyż wódki, niestety, codziennie nie piję.


Post Wysłano: 21 lip 2016, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213
Samochód: w dizlu :D

Tylko Stas ;) wywrotkę ciągałem i gdyby nie cena na pewno bym kupił. Knapem i Kraker też nie są zlymi naczepami. Rossi czyżbyś mówił o tym specjaliście koło Ślesina? Szyszyńskie Holendry czy jakoś tak? Byłem, oglądałem i masz rację. Widać, że stawia na jakość wykonania. Tak jak ktoś wspomniał wszystko zależy od konfiguracji jaką sobie zrobisz.


Post Wysłano: 21 lip 2016, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2075
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
Knapen podobno pierwsza liga ale nie ma ramy i tu wg mnie wygrywa schmitz, schmitz w stosunku do atm ma tylne drzwi bardzo liche - walkliner - jakieś dziwne mocowania poprzeczek do scian - sam nie wiem ... a reisch ?? Stas ??
kupujac podloge ogladaj.... podłoge-najwazniejszy i najdrozszy element ukladanki, sprawdza z góry i od dołu czy panele sa proste,hydraulika chodzi płynnie bez wycieków, podkladki slizgowe (teflony) moze brakowac jakis i dobrze jest przejechac przednia scaiana do tyłu-zobaczysz czy sciany sa równe wzgledem siebie, znam przypadek schmitza w którym boczną sciane wypchało na bok na dolnym łaczeniu z podłoga(to juz taki skrajny przypadek uszkodzenia walking floora)
Na Master Trucku bedzie inglot z nowym Benalu do poogladania,jak dobrze kojarze to wstawiali jakies blachy na boczne sciany z tylu zeby wzmocnić ją

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 21 lip 2016, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2703
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Tylko Stas ;) wywrotkę ciągałem i gdyby nie cena na pewno bym kupił. Knapem i Kraker też nie są zlymi naczepami. Rossi czyżbyś mówił o tym specjaliście koło Ślesina? Szyszyńskie Holendry czy jakoś tak? Byłem, oglądałem i masz rację. Widać, że stawia na jakość wykonania. Tak jak ktoś wspomniał wszystko zależy od konfiguracji jaką sobie zrobisz.
Tak. Mamy od niego niskopodwozie Samro i żeby była na to robota to bym ją przyspawał sobie do siodła.
Co do specyfikacji to wiadomo, nie można mieć pretensji, że jakaś naczepa ma drzwi niczym u firanki jak ktoś ją sobie konfigurował do wożenia makulatury gdzie nic na nie nie prze.

_________________
Alkoholikiem nie jestem, gdyż wódki, niestety, codziennie nie piję.


Post Wysłano: 22 lip 2016, 14:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1129
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Wolałbym coś nie bitego, nie krzywego i nie spawanego nigdzie ... Z ostatnim będzie problem pewnie , a bo to jakaś poprzeczka, narożniki przedniej burty itd. Znajomy miał piękne ruchome ale ok 70m a ja potrzebuje 90. Stas którego oglądałem miał inny system podłogi (swój) a nie cargo floor - a cargofloor mam obok siebie serwis, podobno częsci tańsze i szybciej dostępne. Od środka listwy umiem ocenić ,ale od spodu pewny nie jestem - nigdzie nie może być wytarć czy tylko w miejscu gdzie plastiki są? a już na pewno zużycie jest kosmiczne jak listy po poprzeczkach jadą??? Reichs zazwyczaj jest cięższy od konkurencji - przekłada się to na brak pęknięć poprzeczek itd??

_________________
---------------------------------------
5xMAN 2xIVECO 2xDAF
---------------------------------------


Post Wysłano: 23 lip 2016, 16:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Reichs zazwyczaj jest cięższy od konkurencji - przekłada się to na brak pęknięć poprzeczek itd??
Ten co go teraz ciągam, wyposażony w jolodę waży 8300 kg. Koła 55. Spięty z TGX waży 16300 kg na pełnych kotłach (zbiornik 480 l.)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 24 lip 2016, 10:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Tylko Stas ;) wywrotkę ciągałem i gdyby nie cena na pewno bym kupił. Knapem i Kraker też nie są zlymi naczepami. Rossi czyżbyś mówił o tym specjaliście koło Ślesina? Szyszyńskie Holendry czy jakoś tak? Byłem, oglądałem i masz rację. Widać, że stawia na jakość wykonania. Tak jak ktoś wspomniał wszystko zależy od konfiguracji jaką sobie zrobisz.
Widzę Panowie, że mówicie o Panu Zdzisławie. Link do jego ogłoszeń na dole:

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=6151383


Post Wysłano: 21 mar 2020, 21:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 651
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

Witam. Podłapałem robotę na przewozie odpadów. Czy ktoś może mi powiedzieć ile trwa załadunek takiej naczepy oraz rozładunek ?? CZy podnosić konia do góry przy rozładunku?? Jakieś rady jeszcze ??

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 22 mar 2020, 20:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2075
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Rozładunek trwa z 7-9 minut, zaladunek podobnie pod 15 minut, poduszkami nie rob nic na rozladunku,tylko odpuszczaj reczny co chwile, jak masz wozic odpady komunale,gabaryty etc to zaopatrz sie w jakas tyczke do strącania wiszacych smieci ze sciany :wink:

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: